از سوی مديرعامل سازمان ترافيک شهرداری قزوين
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين آخرين اقدامات ايمن‌سازی معابر اصلی و فرعی شهر را تشريح کرد.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 25 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری در خصوص عملکرد این سازمان در سه ماهه گذشته اظهار داشت: در سه ماهه فصل پاییز بر اساس دستورالعملی که در سازمان داشتیم، پروژه‌های ایمن‌سازی مختلفی در شهر اجرا شد.

وی افزود: هر یک از این پروژه‌ها با توجه به نیازسنجی‌هایی که از سوی کارشناسان سازمان در شهر انجام می‌شود، برای اجرا در دستور کار سازمان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: در سه ماهه گذشته هم سعی شد با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده نسبت به اجرای پروژه‌های مختلف از قبیل خط‌کشی معابر، تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی اقدام کنیم.

جهانگیری با اشاره به پروژه خط‌کشی معابر شهر ادامه داد: در این مدت 12 هزار و 480 متر خط‌کشی محوری در معابر شهر انجام شده است.

این مسؤول عنوان کرد: همچنین در این مدت دو هزار و 235 مترمربع از گذرگاه‌های عابر پیاده شهر که نیاز به ترمیم داشت، رنگ‌آمیزی شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: ترمیم گذرگاه‌های عرضی معابر و خط‌کشی‌های طولی در انتظام بخشی تردد خودروها در طول مسیر و عابران پیاده از عرض معابر نقش مهمی ایفا می‌کند.

جهانگیری گفت: در سه ماهه پاییز تعدادی سرعت‌گیر پلاستیکی به طول 109 متر در نقاط مختلف شهر نصب شده و همچنین با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته، 64.3 متر سرعت‌گیر پلاستیکی از شهر جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اقداماتی که برای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری انجام شده است، بیان کرد: نصب ایستگاه‌های دوچرخه به منظور پارک دوچرخه شهروندان از جمله اقداماتی بوده که به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: در این راستا طی سه ماهه فصل پاییز، 50 ایستگاه دوچرخه در شهر نصب شد تا شهروندان برای پارک ایمن دوچرخه‌های خود با مشکلی روبه‌رو نشوند.

جهانگیری با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه رنگ‌آمیزی‌های انجام شده در شهر اضافه کرد: در این مدت 36 ایستگاه اتوبوس و تاکسی شهر رنگ‌آمیزی شد و در مجموع 108 عدد شابلون‌گذاری کلمه ایستگاه و 38 مترمربع شابلون‌گذاری مثلث و آدمک در شهر صورت گرفت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دو هزار و 146 گل میخ، 193 استوانه، 29 بشکه ایمنی، 127 تابلو مکمل و 431 تابلوی 1.5 و سه متری در سه ماهه گذشته در شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به تعمیر نگهداری چراغ‌های راهنمایی شهر مطرح کرد: در حوزه چراغ‌های راهنمایی طی سه ماهه گذشته بیش از دو هزار متر کابل کشی برای چراغ‌های راهنمایی شهر انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار