به منظور افزایش آگاهی
مسؤول دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان قزوین از برگزاری مجمع استانی سلامت خبر داد و گفت: این مجمع به منظور دستیابی به شاخص‌های برتر سلامت، افزایش آگاهی و مسؤولیت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و غیره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال مصوبه سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که به ریاست مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد، مجمع استانی سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین و همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی و با راهبری استانداری قزوین زمستان 1396 در قزوین برگزار می‌شود.

نوروزعلی عزیزخانی مسؤول دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به منظور دستیابی به شاخص‌های برتر سلامت، افزایش آگاهی، مسؤولیت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد و تقدیر از برترین‌های سلامت استان، مجمع استانی سلامت در فصل زمستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مجمع موضوع محوریت سلامت در توسعه پایدار استان به گفتمان غالب اصحاب رسانه و نخبگان استان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، سلسله جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری و عضویت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سلامت و دبیری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار