رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مقاوم‌سازی 500 هکتار بافت فرسوده شهر قزوین باید در دستور کار همه مسؤولان این شهر باشد.
کد خبر: ۵۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به سالروز عملیات کربلای چهار اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به سالروز زلزله بم بیان کرد: این حادثه اکنون هم در برخی از استان‌های کشور آمده و ادامه دارد که مسؤولان باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: زمین‌لرزه‌ای طی ماه گذشته استان قزوین را لرزاند که باید ‌خانه‌های شهروندان قزوینی در برابر چنین حوادثی مقاوم‌سازی و امنیت جان مردم حفظ شود.

داودی با اشاره به اینکه 500 هکتار فضای ناکارآمد در سطح شهر قزوین وجود دارد، مطرح کرد: باید مسؤولان مربوطه ورود جدی در بازسازی این بافت‌ها داشته باشند و پیگیری‌های لازم انجام شود تا به نتیجه مؤثری در این راستا دست یابیم.

این مسؤول مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهر قزوین را ضروری دانست و عنوان کرد: تحقق این مهم منجر به کاهش خسارت‌های مالی و جانی در بروز حادثه همانند زلزله می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: این حماسه حرکت پرشور حسینی بود که طومار فتنه‌گران در آن پیچیده شد.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی ادامه داد: شهرداری قزوین باید فضای شهر قزوین را با حماسه 9 دی مناسب‌سازی کند تا اهمیت و بزرگداشت این روز به شهروندان قزوینی یادآور شود.

در ادامه جلسه سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با رأی‌گیری به عنوان نماینده ثابت در شورای معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین انتخاب شدند.

سیده‌منیره قوامی با 6 رأی نفر اول، مهدی عبدالرزاقی با پنج رأی و احد چگینی با پنج رأی، سه عضو ثابت شورای معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار