مديرعامل شركت گاز قزوين:
مديرعامل شركت گاز استان قزوين از افزایش بیش از 13 هزار و 750 مشترک جدید به تعداد مشترکین استان قزوین خبر داد و گفت: این افزایش در 9 ماهه سال جاری صورت گرفته که در این زمینه تعداد مشترکین از مرز 391 هزار مشترک گذشته است.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 27 December 2017

 اسماعیل مفردبوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به میزان گاز مصرفی طی سه ماه گذشته(فصل پاییز؛ مهر، آبان و آذر) در استان قزوین اظهار داشت: در این مدت بیش از 515 میلیون و 600 هزار متر مکعب گاز طبیعی در نیروگاه شهید رجایی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین 674 میلیون و 333 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان قزوین مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه میزان مصرفی گاز طبیعی در استان قزوین نسبت به سال گذشته یک میلیارد و 186 میلیون مترمکعب در تمام بخش‌های خانگی و صنعتی بوده است، تصریح کرد: طی ماه‌های مهر، آبان و آذر، حدود 56 درصد گاز طبیعی در بخش خانگی و صنعتی مصرف شده است.

مفردبوشهری یادآور شد: در این مدت هم 44 درصد از گاز طبیعی استان قزوین در نیروگاه شهید رجایی مصرف شده است.

این مسؤول از افزایش بیش از 13 هزار و 750 مشترک جدید به تعداد مشترکین استان قزوین خبر داد و مطرح کرد: این افزایش در 9 ماهه سال جاری صورت گرفته که در این زمینه تعداد مشترکین از مرز 391 هزار مشترک گذشته است و امیدواریم مشترکین با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه از لوازم گازسوز استاندارد استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین توضیح داد: همچنین در 6 ماهه نخست سال جاری، 111 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه‌های سوخت CNG استان تحویل داده شده است.

مفردبوشهری گفت: خانوارهای شهری و روستایی با اصلاح الگوی مصرف، از مصرف بی‌رویه گاز و از هدر رفتن منابع جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار