به منظور هدايت رانندگان
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: به منظور هدايت رانندگانی که وارد ناحيه منفصل شهری چوبيندر می‌شوند، حدود 10 مترمربع تابلوی راهنمای مسير در اين ناحيه شهری نصب شده است.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: تابلوهای راهنمای مسیر یکی از تجهیزات ترافیکی مهمی است که در راهنمایی و هدایت رانندگان نقش مهمی ایفا کرده و به سهم خود در کاهش بار ترافیکی معابر اثرگذار است.

وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در 2 نقطه از ناحیه منفصل شهری چوبیندر تابلوی راهنمای مسیر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: درخواست‌های مکرر ساکنان ناحیه شهری اندیشه و مشکل چند ساله‌ای که به دلیل نداشتن تابلوهای راهنمای مسیر با آن روبه‌رو بودند، موجب شد نصب این تابلوها در دستور کار سازمان قرار گیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این تابلوهای راهنمای مسیر شامل آدرس‌دهی معابر داخل ناحیه شهری اندیشه بوده و در هدایت رانندگانی که وارد این ناحیه شهری می‌شوند، نقش مهمی ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار