مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: هنرمندان می توانند در جهت روشنگری برای نسل جوان با تولید آثار هنری ابعاد فتنه 88 را بازنمایی کنند.
کد خبر: ۵۴۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 27 December 2017

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی، نشستی با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین صبح امروز در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

در این نشست مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین نهم دی را از نقاط عطف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان درصدد بودند مؤلفه‌های قدرت نظام را هدف قرار دهند که به یاری خداوند، هدایت مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم این فتنه دشمنان ناکام ماند.

حجت‌الاسلام علی معبودی افزود: دشمنان درصدد بودند تا مؤلفه‌های قدرتی همچون استقلال، نفوذ معنوی در منطقه خاورمیانه، پشتوانه مردمی، اسلام و رهبری را هدف قرار دهند.

وی تبیین و روشنگری را وظیفه مسؤولان فرهنگی به ویژه هنرمندان متعهد دانست و یادآور شد: هنرمندان می توانند در جهت روشنگری برای نسل جوان با تولید آثار هنری ابعاد این فتنه را بازنمایی کنند.

علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین هم در ادامه، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی در جهت آگاهی نسل جوان را لازم برشمرد و مطرح کرد: هنرمندان متعهد در تمام مقاطع انقلاب اسلامی حضوری تأثیرگذار داشته و آثار فاخری در این زمینه تولید کرده‌اند.

گفتنی است، این برنامه به همت پایگاه بسیج سیدمرتضی شهید آوینی حوزه هنری قزوین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار