شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد بلکه از ورزش حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۴۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی صفری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه ورزش وظیفه خود می‌دانیم که از ورزشکاران حمایت کرده و در این راستا گام‌های مؤثری را برداریم.

وی بیان کرد: حمایت از ورزش در دوره‌های گذشته بوده و اکنون هم ادامه دارد و فقط مختص این دوره از شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداری نبوده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: وقتی تیم والیبال سپهر الکتریک در مسابقات حضور یابد، چند هزار نفر برای تماشای آن می‌آیند و از تیم تشویق می‌کنند همین موضوع حمایت از آن را دو چندان می‌کند.

صفری با اشاره به اینکه کمک 75 میلیون تومانی کمترین حمایت از والیبال سپهر الکتریک است، تشریح کرد: این تیم قوی است و باید از آن حمایت کرد زیرا نشاط و شادابی جوانان را افزایش می‌دهد.

این مسؤول گفت: هر کمک که به تیم والیبال می‌شود در واقع به هیأت ورزشی کمک شده و هر هزینه‌ای که انجام می‌شود باید توسط هیأت انجام شود و جای دیگری نمی‌توان هزینه کرد.

شهردار قزوین یادآور شد: تیم والیبال برای حضور در مسابقات گذشته نیاز به کمک داشت به همین دلیل شهرداری 25 میلیون تومان به آن‌ها داد و ورزشکاران هم در لباس‌های خود آرم شهرداری را حک کردند در صورتی که می‌توانستند از حامیان مالی استفاده کنند.

صفری با بیان اینکه شهرداری قزوین علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد بلکه از ورزش حمایت می‌کند، ادامه داد: اینکه سه عضو شورای اسلامی شهر قزوین از والیبال حمایت می‌کنند، این موضوع صحت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار