معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به منظور کنترل قیمت حداقل روزانه 20 درصد تخم‌مرغ تولیدی واحدهای تخمگذار استان میزان 15 تن با قیمت مصوب 12 هزار و 600 تومان وارد بازار استان شود.
کد خبر: ۵۴۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه تنظیم بازار که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران برگزار شد، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار وظیفه کنترل بازار و رصد عرضه و تقاضای محصولات را دارد که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، باید نظارت دقیق و مناسبی بر بازار توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز شهروندان انجام شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید با دقت و هوشیاری، آینده‌نگری و پیش‌بینی بازار را به خوبی رصد کنیم تا دچار التهاب نشود و همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا مشکلی در تأمین مایحتاج و مواد غذایی مورد نیاز شهروندان ایجاد نشود.

حبیبی اضافه کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار تا شب عید هر هفته باید در شهرستان‌ها به طور منظم تشکیل شود تا برنامه‌ریزی لازم برای تأمین اقلام وکالاهای اساسی مردم صورت گیرد.

این مسؤول به موضوع توزیع تخم‌مرغ در سطح استان اشاره کرد و افزود: استان قزوین یکی از قطب‌های مهم تولید مرغ و تخم‌مرغ در کشور محسوب می‌شود که باید تدابیر لازم برای تولید بیشتر در این زمینه اندیشیده شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در آستانه شب عید با توجه به مصرف بالای تخم‌مرغ در بین شهروندان، باید از هم اکنون میزان نیاز استان را افزایش داد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار