عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ورودی مینودر_کوثر به غیاث‌آباد با هدف دسترسی آسان تردد مردم بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: ورودی مینودر_کوثر به غیاث‌آباد با هدف دسترسی آسان تردد مردم بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بازگشایی این مسیر یکی از درخواست‌های جدی و همیشگی مردم و اصناف بلوار آزادگان از شهرداری قزوین بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به پلی که در ورودی مینودر _کوثر به غیاث‌آباد احداث و منجر به بسته شدن این مکان شده است، مطرح کرد: تحقق این مهم منجر شد که درآمد مغازه‌داران نسبت به گذشته کاهش پیدا کند.

چگینی یادآور شد: مردم مراجعه‌های بی‌شماری به شهرداری قزوین دارند که این مسیر بازگشایی شود تا درآمد مغازه‌داران افزایش یابد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه لایحه شهرداری در بازگشایی ورودی مینودر_ کوثر به غیاث‌آباد مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: در کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به این نتیجه رسیدیم که با اصلاح هندسی می‌توانیم این اقدام را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین با کمترین هزینه و با اصلاحاتی می‌تواند ورودی مینودر_ کوثر به غیاث‌آباد را بازگشایی و رضایتمندی اهالی این محله را کسب کند.

چگینی اضافه کرد: پیشنهاد بازگشایی این مسیر به صورت فنی توسط مسؤولان مربوطه در شهرداری قزوین بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق این مهم منجر به کاهش هزینه سوخت و جلوگیری از تلف شدن وقت مردم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار