مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: با توجه به پايان عمليات عمرانی پروژه اصلاح هندسی تقاطع معلم - چگينی و پس از راه‌اندازی چراغ‌های راهنمايی، اين تقاطع آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 31 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، رفع گره‌های ترافیکی و کاهش بار ترافیکی معابر شهر است.

وی با اشاره به پایان پروژه اصلاح هندسی تقاطع معلم - چگینی اضافه کرد: با توجه به درخواست پلیس راهور و بررسی نتایج کارشناسان امر، اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع معلم - چگینی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی این معبر، تسهیل در دسترسی‌های شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی که در این محدوده از شهر قزوین ایجاد می‌شد، از جمله مهمترین اهداف اجرای این پروژه به شمار می‌رود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع چگینی – معلم اقداماتی از قبیل خاک‌برداری، برش آسفالت، جدول‌گذاری، کف‌پوش بتنی، ایجاد جالیز و نصب چراغ راهنمایی انجام ‌شده است.

این مسؤول گفت: پس از پایان این پروژه ،اصلاح هندسی تقاطع باقرآباد آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار