مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: آخرین شهر فاقد گاز در قزوین طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری گازدار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 31 December 2017

 اسماعیل مفردبوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از گازرسانی به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: آخرین شهر فاقد گاز قزوین هم در ایام‌الله دهه فجر سال جاری گازدار می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به 165 روستای استان قزوین گازرسانی شده است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه و نگاه دولت به مقوله گازرسانی بوده که این مهم در روستاها به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به میزان مصرفی گاز طبیعی مردم استان در فصل پاییز اضافه کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و 189 میلیون متر مکعب در بخش‌های مختلف شامل حوزه خانگی، صنعتی، تجاری و نیروگاهی مصرف شده است.

مفردبوشهری تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شرکت گاز استان قزوین در زمینه گازرسانی به منطقه الموت هم اقداماتی صورت گرفت که مردم این منطقه بتوانند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

این مسؤول ضمن توصیه به شهروندان خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شد و گفت: باتوجه به برودت هوا می‌طلبد شهروندان در استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار