عضو شورای شهر قزوین خواستار شد
عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ایجاد تسهیل و رفع مشکلات موجود در تردد شهروندان قزوینی شد و گفت: این مهم باید در دستور کار مجموعه مدیریت شهری باشد.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که  در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از درخواست‌های مردم شهرک کوثر ساخت سرویس بهداشتی در کنار بازارچه میلاد است.

وی افزود: با توجه به مراجعات مردمی در دادگستری حاشیه این بازارچه، ضرورت احداث سرویس بهداشتی از اهمیت بسزایی برای خدمات‌دهی شهری به شهروندان قزوینی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: مسؤولان منطقه سه شهرداری قزوین در رفع مشکل یاد شده سرویس بهداشتی را در این مکان احداث کنند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه باید ایجاد تسهیل و رفع مشکلات موجود در تردد شهروندان قزوینی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری باشد، اضافه کرد: مسؤولان مربوطه اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند تا مشکلات موجود در این راستا برطرف شود.

کیومرث فدائی‌فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین هم در ادامه جلسه بیان کرد: سرویس بهداشتی در حاشیه بازارچه میلاد جانمایی شده و اقدامات لازم برای احداث آن در حال انجام است.

سعید دقیقی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه یادآور شد: پارکینگ ورودی بازارچه میلاد بسته شده و همین موضوع منجر به مشکلات ترافیکی و سخت کردن تردد رانندگان در این مسیر شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بازارچه‌های محلی در زمان بارش از کسب و کار خوبی برخوردار نیستند به همین دلیل باید مسؤولان منطقه سه شهرداری قزوین با هدف رونق اقتصادی به این بازارچه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این عضو شورا بیان کرد: باید با به‌کارگیری راهکارهایی و رفع مشکلات موجود در دسترسی آسان مردم به بازارچه‌ها اقدامات لازم را انجام داد تا رضایتمندی صنوف به دست آید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار