مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به علاقه و استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی گفت: اغلب فیلم‌های در حال اکران در شیراز، کمدی هستند.
کد خبر: ۵۴۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 03 January 2018

تابناک فارس به نقل ار تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به علاقه و استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی اظهار داشت: در حال حاضر 3 فیلم کمدی سینمای ایران در سینماهای فلسطین، ایران، سعدی و شیراز اکران می‌شود.

وی از اکران «آینه بغل» در سینما سعدی و ایران خبر داد و گفت: فیلم کمدی "آینه بغل" آخرین ساخته منوچهر هادی است و در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

شهابیان از اکران «خالتور» در سینما فلسطین خبر داد و بیان کرد: این فیلم کمدی روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند اما در این میان ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری افزود: فیلم « دختر عمو پسرعمو» در ژانر کمدی اجتماعی نیز در سانس 19 و 21 سینما شیراز اکران می‌شود که روایت زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید.

وی از اکران فیلم «اشنوگل» در سانس 15 و 17 سینما شیراز سخن گفت و بیان کرد: این فیلم دفاع مقدس روایت یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان است که 3 شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده حال پس از 30 سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است.

شهابیان با اشاره به اکران فیلم «آپاندیس» در سینما پیام عنوان کرد: این فیلم اثری اجتماعی است که وقایع روز اجتماع در آن روایت میشود، فیلم در یک بیمارستان می‌گذرد و از این لوکیشن پر از اضطراب و نگرانی به مسایل جامعه اشاره می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری تصریح کرد: «آپاندیس» در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه شد همچنین در جشنواره «سلامت» نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود کرده است.

وی از اکران فیلم « خانه کاغذی» در سانس بعدازظهر سینما پیام خبر داد و گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که همپای هم کار می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار