رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه‌گانه کشور باید دست به دست هم داده و به نوعی مشکلات مردم را مرتفع کرده و یا از شدت آن‌ها بکاهند.
کد خبر: ۵۴۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 January 2018

 داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در آبیک با اشاره به اغتشاشات صورت گرفته اخیر در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: قطع به یقین مردم یک سری مطالبات به حقی دارند که از این تقاضاهای به حق می‌توان به ایجاد اشتغال، تنگناهای اقتصادی و معیشتی اشاره کرد.

وی افزود: قوای سه‌گانه کشور باید دست به دست هم داده و به نوعی از مشکلات مردم مرتفع کرده و یا از شدت آن‌ها بکاهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطع به یقین کسانی که اموال عمومی را تخریب، به آتش کشیده و یا غارت کرده و یا به جان مردم تعرض می‌کنند، افرادی هستند که از جاهای دیگر هدایت شده‌اند و با قاطعیت با آنان برخورد می‌شود.

محمدی اضافه کرد: صف درخواست‌های مردم از صف افرادی که دست به تخریب می‌زنند و با بیت‌المال بازی می‌کنند، متمایز است.

وی بهترین راه حل مشکلات را هماهنگی، انسجام و وحدت قوای سه‌گانه برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل دغدغه‌های معیشتی مردم و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: مردم ما مردم بصیر و با معرفتی هستند که بلافاصله خود مسیر خود را از اغتشاشگران جدا و غائله را خاتمه بخشیدند.

محمدی یادآور شد: اگر اغتشاش‌ها و آشوب‌ها ادامه یابد علاوه بر دستگاه‌هایی که قانوناً وظیفه امنیت و آرامش مردم را بر عهده دارد، با آشوبگران برخورد قاطع کرده و هم مردم در برابر آنان می‌ایستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار