شهردار قزوین مطرح کرد
شهردار قزوین گفت: توسعه گردشگری، شکوفایی اقتصادی و احیای بازار سنتی شهر قزوین از جمله مهم‌ترین شاخص‌های برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین است.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 06 January 2018

 علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین اظهار داشت: در تدوین این برنامه تلاش شده تا چشم‌اندازهایی تعریف شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، توزیع عادلانه امکانات شهری در سه منطقه شهر قزوین، حفظ و احیای باغستان سنتی، توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصادی و احیای بازار سنتی شهر قزوین از جمله مهم‌ترین شاخص‌های برنامه یاد شده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: در تدوین برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین باید بدانیم اکنون در چه وضعیتی هستیم و به کدام مسیر می‌خواهیم حرکت کنیم تا براساس آن برنامه‌ریزی کرده و به توسعه و پیشرفت شهری دست یابیم.

صفری مطرح کرد: به عنوان نمونه باید بدانیم اکنون وضعیت مالی شهرداری قزوین چگونه است و چقدر بدهی دارد یا پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی این نهاد در چه وضعیتی هستند تا براساس آنچه موجود است، برنامه‌ریزی کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: هر چقدر موضوعات موجود در برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین ریزتر شود بهتر می‌توان اقدامات لازم را در مسیر آبادانی شهر انجام داد.

شهردار قزوین ادامه داد: ریزتر شدن پروژه‌ها موجب شفاف شدن برنامه یاد شده می‌شود که تحقق آن مهم‌ترین شعار دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین بوده است.

صفری یادآور شد: شاخص‌های عملیاتی در حوزه‌های مختلف همانند حمل‌ و نقل، فرهنگی، مالی و عمرانی باید در برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین مشخص باشد و این شاخص‌ها به صورت نمودار ترسیم شود.

وی گفت: ترسیم نمودار شاخص‌های عملیاتی فعالیت‌های شهرداری قزوین را شفاف می‌کند و می‌تواند مجموعه مدیریت شهری سریع‌تر به سمت رشد و پیشرفت هدایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار