سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد که تیم ریشه‌دار مازندران تجربه لیگ برتری شدن را تجربه کند.
کد خبر: ۵۴۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 06 January 2018

به گزارش تابناک : داوود مهابادی درباره رقابت‌های نیم فصل اول و تجربه سرمربیگری در برق جدیدشیراز گفت: تمام فراز و نشیب‌ها برای برق به خوبی تمام شد ومی‌توانستیم چهارامتیاز بیشتر هم کسب کنیم که نشد. در حال حاضر برق تیم خوبی را تشکیل داده و پتانسیل خوبی برای حضور در جمع تیم‌‌‌های مدعی را دارند. موفق شدیم شادی را به مردم شیراز هدیه کنیم و با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه قرارشد چند بازیکن برای تهیه بودجه به تیم‌های دیگر بروند و با درامد ان ادامه حیات بدهند. طبق توافی که با اقای بردبار کردیم خیلی دوستانه از برق جدا شدیم و برای آنها در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم. 

مهابادی درباره انتخاب نساجی مازندران برای نیم فصل دوم اظهار داشت: در مجموع پیشنهادهایی که موجود بود تصمیم گرفتم نساجی را به چند دلیل انتخاب کنم. یکی از دلایل حضورم در نساجی آقای صنیعی فر و امیری از مدیران توانمند فوتبالی بود. پتانسیل این تیم هواداران پرشورش هستند و فکر کردم می‌توانم در مازندران موفق باشم.

مهابادی ادامه داد: یک هفته می‌شود که کار در نساجی را آغاز کردم. در روزهای اول بازیکن نیاز داشتیم و با جذب چند بازیکن مدنظرمان درصدد این هستیم که تیم خوب و کاملی را روانه مسابقات کنیم. دوبازیکن هم در پست حمله مدنظر داریم. خرسندنیا بازیکن توانمندی است که در استقلال هم بازی کرده و با توجه به دارا بودن آیتم‌های مدنظر او را جذب کردیم. 

سرمربی نساجی مازندران درباره لیگ برتری شدن این تیم بیان داشت: هدف ما و باشگاه مدعی صعود بودن است و ان شاالله با لطف تماشاگران، همت بازیکنان و کمک باشگاه به این خواسته مهم دست پیدا کنیم.

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار