مشاور استاندار ومدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری قزوین گفت:چهارمین نمایشگاه توانمندی های زنان استان با عنوان 'مهربانو' اسفند ماه امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 28 January 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از دفتر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین؛ معصومه مرادیان افزود: حمایت از بانوان توانمند در عرصه های مختلف از جمله صنایع دستی، کشاورزی و صنعت از اهداف این نمایشگاه است.
وی اضافه کرد: معرفی توانمندی بانوان و شناساندن زنان کارآفرین و فعال در حوزه های مختلف استان از دیگر اهداف این نمایشگاه است .
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه توانمندی ها زنان در تمامی عرصه ها به نمایش گذاشته می شود و علاقمندان از سراسر استان می توانند در این نمایشگاه شرکت کرده و آثار خود را در بخش های مختلف در معرض دید و فروش قرار دهند.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه پنجم تا یازدهم اسفند ماه سال جاری در مجتمع تجاری مهر و ماه شهر قزوین دایر خواهد شد و علاقمندان برای شرکت درآن می توانند با ارائه فرم درخواست غرفه تا 20 بهمن ماه به مجتمع مهر و ماه طبقه منفی یک غرفه 65 مراجعه کنند.
بر اساس آمار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قزوین 623 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 273 هزار نفری استان را زنان تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار