سفیر ازبکستان در ایران در ادامه سفر یک روزه به استان قزوین از نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان دیدن کرد.
کد خبر: ۵۷۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 27 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در کشورمان، عصر سه شنبه در ادامه سفر به استان قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمید رضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی، مهدی بخشنده رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان، با حضور در نمایشگاه بین المللی قزوین، از نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان بازدید کرد.

عبدالله اف دراین بازدید گفت: نمایشگاه شما بخشی از توان شما را نشان می داد و باور کردیم که قزوین توان صنعتی خوبی دارد و تنوع محصولات تولیدی در این منطقه بسیار جالب توجه بود.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که باعث شده نتوانیم نسبت به افزایش حجم مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان اقدام کنیم آشنا نبودن با ظرفیت های یکدیگر است که برپایی نمایشگاهها در کشورهای یکدیگر این نقص را جبران می کند.

سفیر ازبکستان در ایران یادآورشد: در بخش صنعتی محصولات شیشه، موکت و فرش، صنایع بهداشتی و مواد غذایی و مصالح ساختمانی با کیفیتی دارید که می توانید آن را در ازبکستان در قالب نمایشگاه ارائه کنید تا مردم ما با این توانمندی ها آشنا شوند.

وی بیان کرد: استان قزوین دارای واحدهای صنعتی متعددی است که در قطعه سازی و لوازم خانگی هم تولیدات خوبی دارید که با نشست های رو در رو می توان زمینه تجارت را مهیا کرد.

عبدالله اف گفت: بسیار علاقمندیم در اینده نزدیک میزبان هیئت تجاری شما در ازبکستان باشیم و راههای سرمایه گذاری مشترک را بررسی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار