مدیرکل استاندارد قزوین گفت: هشت خدمت این اداره کل هم اکنون در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیردولتی قابل دریافت است.
کد خبر: ۵۷۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 03 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از سیروس صارمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درخواست صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد، درخواست تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار و مدیران کنترل کیفی و درخواست کارشناس رسمی استاندارد از جمله این خدمات به شمار می روند.
مدیرکل استاندارد قزوین اضافه کرد: انتقال این خدمت ها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی انجام شده است.
وی در ادامه از برگزاری دوره آشنایی نمایندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت در قزوین با خدمات این اداره کل خبر داد و گفت: این دوره در راستای اجرای آیین نامه ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان و در پی انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات اداره کل استاندارد به این دفاتر برگزار شد.
مدیرکل استاندارد قزوین گفت: در این دوره آموزشی، نحوه ورود به سامانه های مرتبط با خدمات واگذار شده و تکمیل اطلاعات و همچنین تکمیل فرم های مربوط به خدماتی که سامانه الکترونیکی برای آنها تعریف نشده است، به متصدیان دفاتر خدمات پیشخوان آموزش داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار