رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۸۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 26 March 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش پراکنده باران در محور رامسر در استان مازندران مشاهده می‌شود.

رئس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس، محدوده‌های ابتدای محور تا کیلومتر ۹، آدران، سد کرج و تونل ۵ ترافیک سنگین است. محدوده‌های سه راهی دیزین، پل زنگوله، سیاه بیشه و هزار چم نیز با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است. ترافیک در طول محور نیز پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌ دزدبن، هراز چم و سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است و طول محور نیز با ترافیک پرحجم و روان همراه است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محور هراز، محدوده مبارک آباد تا امامزاده هاشم (ع) و محدوده‌های لاسم، امامزاده علی، آب‌اسک، گزنک، شنگلده و بایجان در هر دو مسیر نیمه سنگین است و در طول مسیر نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، در مورد ترافیک در محور فیروزکوه نیز گفت: در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوه ورودی شهرهای زیآب، سوادکوه و شیرگاه ترافیک نیمه‌سنگین را شاهد هستیم.

وی همچنین ادامه داد: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا پل حصارک ترافیک پرحجم و روان است. همچنین در آزادراه قزوین-رشت، محدوده‌های لوشان-منجیل و رودبار با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است. در طول این محور هم ترافیک پرحجم و روان دیده می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک در محدوده عوارضی در آزادراه تهران-قم نیمه‌سنگین است؛ به وضعیت ترافیکی در محورهای استان خراسان رضوی نیز اشاره کرد و گفت: آزادراه مشهد-ملک‌آباد در محدوده عوارضی ملک‌آباد ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

وی همچنین گفت: در استان گلستان در محور گالیکش-جنگل گلستان در هر دو مسیر پرحجم و روان است.

منبع: ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار