به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:۲ هزار و ۴۳۱ نفر تا کنون در استان به پویش (کمپین) نه به تصادفات رانندگی پیوسته و میثاق نامه آن را امضا کرده اند.
کد خبر: ۵۸۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 27 March 2018


2هزار و 431 نفر در قزوین به پویش نه به تصادفات پیوستند
قزوین-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:2 هزار و 431 نفر تا کنون در استان به پویش( کمپین) نه به تصادفات رانندگی پیوسته و میثاق نامه آن را امضا کرده اند.
2هزار و 431 نفر در قزوین به پویش نه به تصادفات پیوستند
حسن آصفی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قزوین با توجه به جدول ارایه شده از سوی سازمان جوانان هلال احمر کشور در جلب مشارکت برای ساخت پوستر مجازی پویش نه به تصادفات رانندگی پیش قدم بوده و با بیشترین میزان مشارکت در رتبه اول تا به امروز قرار دارد.
وی اضافه کرد:در هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروز که از 28اسفندماه 96آغاز شده تاکنون 271عضو جوان هلال احمر مشارکت کرده اند.
آصفی ادامه داد:نیمه اول نوروز در راستای اجرای این طرح 15هزار و 58مسافر از خدمات پست های ثابت و هزار و 782مسافر نیز از خدمات پست های سیار که با دوچرخه و یا پیاده است، بهره مند شده اند.
وی در ادامه ارایه خدمات پیشگیری و درمانی در پست های ثابت و سحاب به هزار و 545 نفر، ارایه خدمات در فضاهای دوستدار کودک به 2هزار و 103نفر، استفاده 179نمازگزار از خیمه های نماز و توزیع محصولات از قبیل نقشه و بروشور به تعداد11هزار و 762 نسخه را از جمله خدمات این طرح ملی اعلام کرد.
هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با 10پست ثابت، پنج پست سیار، 9 فضای دوستدار کودک، 12ایستگاه ثابت و سیار سلامت و سه خیمه نماز در قزوین در حال اجرا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار