به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت: ۶۰۰ هنرمند در قالب ۱۴ گروه حرفه‌ای و ۲۰ گروه جوان در زمینه هنر‌های نمایشی در این استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 28 March 2018

قزوین-ایرنا-رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین گفت: 600 هنرمند در قالب 14 گروه حرفه ای و 20 گروه جوان در زمینه هنرهای نمایشی در این استان فعالیت می کنند.
600 هنرمند در زمینه هنرهای نمایشی در قزوین فعالیت دارند
ناصر ایزدفر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز جهانی هنرهای نمایشی ( تئاتر) افزود: در استان قزوین تنها یک سالن علامه رفیعی برای نمایش و تمرین وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولان برای رفع این کمبود اقدام شود.
وی با بیان اینکه تئاتر قزوین سال 96 را پربار به پایان برد ادامه داد: تجهیز 2 پلاتو تمرینی در تاکستان و محمدیه، راه اندازی 2 موسسه تک منظوره تئاتر،راه اندازی چهار سایت خرید بلیط، برگزاری چهار همایش و جشنواره، برگزاری 22 نمایش صحنه ای ، 6 نمایش کودک و نوجوان، سه نمایش خیابانی ، یک نمایش عروسکی و یک نمایش مذهبی از جمله فعالیت های سال گذشته در استان قزوین بوده اند.
وی افزود: برگزاری چندین کارگاه ( ورکشاپ) آموزشی ، هشت کارگاه تخصصی و برگزاری نمایشگاه از صحنه تا قاب از جمله دستاوردهای یکساله انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین در سال گذشته بوده است.
27 مارس که در سال جاری برابر با هفتم فرودین است، به پیشنهاد انستیتو بین‌المللی تئاتر به عنوان روز جهانی تئاتر نامیده شده است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار