به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت:۵۹۸ فقره نظارت بر خدمات سفر از ابتدای طرح نوروزی تا کنون توسط کمیته نظارت ستاد نوروزی استان انجام شده که ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
کد خبر: ۵۸۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 29 March 2018

قزوین-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت:598 فقره نظارت بر خدمات سفر از ابتدای طرح نوروزی تا کنون توسط کمیته نظارت ستاد نوروزی استان انجام شده که 37 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
نظارت بر خدمات سفر در قزوین افزایش یافت
محمدعلی حضرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز هفتم فرودین سال قبل 38 فقره نظارت از خدمات سفر صورت گرفته بود که این مورد در سال جاری به 65 فقره افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: از 27 اسفند 96 تا هفتم فروردین سال جاری، 138 هزار و 584 مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی استان از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه های بومگردی، خانه مسافر، مدارس و کمپ‌ها اسکان یافته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین افزود: یک میلیون و 482 هزار و 125 نفر در ایام تعطیلات از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.
وی با مقایسه آمار روز هفتم فروردین ۹۷ با روز مشابه سال گذشته افزود: در سال گذشته 169 هزار و 230 گردشگر و مسافر از آثار تاریخی استان بازدید کردند و 9 هزار و 205 نفر در استان اقامت یافتند در حالی که در سال جاری میزان اقامت در استان به 13 هزار و 320 نفر و میزان بازدید از جاذبه های گردشگری به 220 هزار و 389 نفر افزایش یافت.
استان قزوین بیش از یک هزار و 300 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار