به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: سال گذشته آموزش های مهارتی در رشته های مختلف فنی به 15 هزار متقاضی در استان ارایه شد.
کد خبر: ۵۸۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 05 April 2018


سال گذشته،
قزوین-ایرنا-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: سال گذشته آموزش های مهارتی در رشته های مختلف فنی به 15 هزار متقاضی در استان ارایه شد.
15هزار قزوینی مهارت های فنی را فراگرفتند
منصور جلیلوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 هزار و 370 تن از این افراد متقاضی مرد بودند و سایر را زنان تشکیل می دادند.
وی اضافه کرد: میزان آموزش های ارایه شده به این افراد در مجموع 2 میلیون و 765هزار نفر ساعت بوده است.
این مسئول یادآور شد: آموزش های ارایه شده معادل با 120 درصد تعهدات آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در سال 96 بوده است.
وی با اشاره به آموزش های مهارتی ارایه شده در بخش های مختلف،افزود: این آموزش ها شامل آموزش در مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان ها و پادگان ها، مناطق روستایی، جوار دانشگاه ، صنایع و معادن، صنوف و اتحادیه ها، سکونت گاه های غیررسمی، مهارت آموزی در محیط کار و سایر تفاهم نامه های منعقده می باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه و توانمند‌سازی نیروی انسانی به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به صنعتی بودن قزوین، داشتن توان فنی و مهارتی لازم برای نیروهای کار استان ضروری به شمار می رود که آموزش های فنی و حرفه ای این نیاز را برطرف می سازد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین همچنین گفت: آموزش های این اداره کل براساس نیازهای بازار کار و متقاضیان تهیه، تنظیم و ارایه می شوند.

منبع:ایرنا قزوین

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار