در سال گذشته صورت گرفت؛
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 28 April 2018

محمود محمودی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین،از خرید ۲۴۶ هزار و ۹۴۱ تن انواع محصولات کشاورزی به صورت تضمینی، توافقی و حمایتی از کشاورزان توسط سازمان تعاون روستایی استان در سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: از این میزان ۴۵ هزار و ۱۶۹ تن گندم به صورت تضمینی، ۲۰۰ هزار و ۲۶۸ تن به صورت توافقی و یک هزار و ۵۰۴ تن انواع محصولات کشاورزی به صورت حمایتی خریداری شده است.

وی با اشاره به گستردگی شبکه تعاون روستایی در استان، گفت: هدف از خرید تضمینی، توافقی و حمایتی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف خرید تضمینی و توافقی این است که اقتصاد کشاورزی پایداری داشته باشیم، گفت: این شبکه در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها می تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفاء کند.

محمودی بیان کرد: شرکت های تعاونی‌ روستایی و کشاورزی استان با برخورداری از ظرفیت‌های موجود  نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار