رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: با همکاری دستگاههای مرتبط، میدان میوه وتره بار مرکزی قزوین به خارج از شهر منتقل می شود.
کد خبر: ۶۰۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 13 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،اولین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان قزوین در سال جاری روز یکشنبه با حضور علی پرزحمت رئیس کمیسیون نظارت، حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین، اکبر پور شهردار اقبالیه و اعضای کمیسیون نظارت در محل سالن جلسات ساختمان شهید حق شناس، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه از مساعدت و پیگیری این کمیسیون نسبت به بررسی درخواست اتحادیه بنکداران خشکبار و میوه و تره بار قزوین خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاههای مرتبط انتقال میدان میوه وتره بار مرکزی استان به خارج از شهر در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین در ادامه این جلسه پیشنهاد تشکیل کارگروه اولیه برای بررسی ابعاد مختلف در زمینه ساماندهی بازار روز خودرو را داد تا بعد از طی یک سیر قانونی و پروسه کارشناسی تصمیمات تخصصی لازم در این زمینه گرفته شود.

رئیس کمیسیون نظارت استان گفت: انتخابات اتاق اصناف قزوین در ۳۱ اردیبهشت ماه در استان برگزار می شود.

حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از  رئیس و اعضای این کمیسیون گفت: امیدواریم با همکاری متقابل اعضای شورای شهر و مجموعه اصناف بتوانیم مشکلات مطرح شده را در کمیسون نظارت را بررسی و مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار