مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه سواری در خیابان های پیغمبریه و هلال احمر به طول یک کیلومتر احداث می شود.
کد خبر: ۶۱۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 28 May 2018

در دو خیابان قزوین، مسیر دوچرخه سواری احداث می شود

به گزارش تابناک قزوین،سعید جهانگیری مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعلام این خبر، افزود:احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین و با هدف ایجاد رینگ مسیر دوچرخه در تمام معابر شهر یکی از دستورکارهای مهم سازمان است که با جدیت پیگیری می شود.


وی بیان کرد: پس از احداث مسیر دوچرخه اقدامات لازم برای مناسب سازی و ایمن سازی مسیرها انجام می شود که البته مسیر مربوط به خیابان هلال احمر نیاز به مناسب سازی نداشته و پروژه ایمن سازی آن با تجهیزات ترافیکی از قبیل گل میخ انجام می شود.


جهانگیری ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش دوچرخه در کاهش بار ترافیکی معابر و آلودگی هوا هر ساله بخشی از اعتبارات این سازمان به احداث مسیرهای دوچرخه و ایمن سازی آنها اختصاص می یابد تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم بتوانیم شهروندان را بیش از پیش به استفاده از این وسیله در ترددهای درون شهری ترغیب کنیم.


وی خواستار شد: شهروندان خواست در ترددهای درون شهری خود از دوچرخه استفاده کنند زیرا با کمک به کاهش بار ترافیکی معابر و آلودگی هوا، زمان کمتری برای سفرهای درون شهری خود صرف می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار