مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خبر داد:
مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:در این ایام 60 تیم گشت پلیس راه، 45 تیم اورژانس، 25 پایگاه هلال احمر با روزانه 120 امدادگر و نجاتگر و 150 تیم راهداری به ارایه خدمات به زائران و مسافران می پردازند
کد خبر: ۶۱۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 31 May 2018

خدمات رسانی 280 تیم به زائران مرقد امام (ره)

به گزارش تابناک قزوین، ایرج زاهد پور روز پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) که در سالن باقرالعلوم (ع) مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد،افزود: در این ایام 60 تیم گشت پلیس راه، 45 تیم اورژانس، 25 پایگاه هلال احمر با روزانه 120 امدادگر و نجاتگر و 150 تیم راهداری به ارایه خدمات به زائران و مسافران می پردازند.

تمامی دستگاه های اجرایی بسیج شوند

وی اظهار کرد:باید تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی قزوین در راستای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با یکدیگر بسیج شوند.

این مسئول، همچنین بر تامین سوخت مورد نیاز توسط شرکت فراورده های نفتی تاکید و اضافه کرد: ضروری است ،در این ایام تانکرهای سوخت سیار هم برای مواقع ترافیک و اضطراری نیز پیش بینی شود.

تمام زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) بیمه می شوند

وی گفت: دستگاه های امدادرسان باید در این روزها از افراد پاسخگو و فعال خود استفاده کنند تا خدمات با سرعت و کیفیت بهتری ارائه شود از سوی دیگر،همکاران ما در مدیریت بحران نیز طی این روزها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به دستگاه ها و مردم خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خبر داد: تمام زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) در این ایام تحت پوشش بیمه قرار داده می شود تا در صورت حادثه خدمات لازم به آنان ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار