اخبار کوتاه ورزشی؛
شاهین طاهرخانی فوتبالیست فصل گذشته پیکان تهران در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ترکیب تیم استقلال تهران توپ می زند.
کد خبر: ۶۱۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 12 June 2018

فوتبالیست تاکستانی به تیم استقلال تهران پیوست/نمایندگان استان حریفان خود را در لیگ های فوتسال کشور شناختند

 

به گزارش تابناک قزوین،شاهین طاهرخانی فوتبالیست فصل گذشته پیکان تهران در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ترکیب تیم استقلال تهران توپ می زند.

طاهرخانی در ۲۱ ساله، در پست دفاع وسط با سابقه حضور در تیم ملی جوانان، سابقه بازی در تیم های گسترش فولاد و پیکان را دارد.

این بازیکن جوان قراردادی ۵ ساله با استقلال به امضا رسانده است.

نمایندگان استان حریفان خود را در لیگ های فوتسال کشور شناختند

با قرعه کشی در رقابت های رده سنی باشگاه های کشور در لیگ یک امیدهای کشور، تیم مقاومت قزوین در گروه یک با تیم های فیروز مشهد، ارژن شیراز، دبیری تبریز، وحدت بهشهر، مس سونگون، کرمان فراراه و پرسپولیس بافق همگروه است.

تیم لوازم خانگی بهروز قزوین هم با تیم های طاها تنکابن، اهورا بهبهان، آساره اندیمشک، شهرداری ساوه، کامورا کاشان، لار شیراز و صدرا شیراز در گروه دو قرار گرفت.

مسابقات از ۲۲تیر درمشهد و تنکابن آغاز می شود.

در رده سنی نونهالان، تیم باتیس البرز در گروه اول در بوشهر به مصاف حریفان می رود. در رده سنی نوجوانان مقاومت قزوین در بناب با تیم های گروه چهار هم گروه است و در رده سنی جوانان هم تیم وحدت محمدیه در گروه چهار در گرگان با حریفان مصاف می کند.

رقابت های فوتسال رده های سنی هم از اول تیر ماه آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار