فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 03 July 2018

۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

به گزارش تابناک قزوین، سردار مهدی محمودی  در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی ساکن یکی از روستاهای قزوین از یکی از استان های جنوبی به استان قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی "لیفان X۶۰" حامل موادمخدر در ورودی "بوئین زهرا" شدند.

سردار محمودی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس بوئین زهرا حین انتقال موادمخدر به خودروی "مزدا دو کابین" در بازرسی از خودرو مقدار ۶۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار