به مناسبت بزرگداشت یادواره سه هزار شهید استان قزوین؛
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: پنجمین جنگ شهروندی «شهر شاداب» به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در ناحیه منفصل شهری مشعلدار برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 18 July 2018

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: جنگ های شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی، بوجود آوردن فضای شاد برای مردم و ایجاد شور و نشاط بین خانواده در نواحی منفصل شهری در حال برگزاری است.

وی برپایی غرفه های آموزشی و کاردستی و اجرای نمایش عروسکی با محتوای آموزش های شهروندی از جمله برنامه های این جنگ های شهروندی است.

درافشانی اظهار کرد: ایجاد چنین فضاهای شاد و مفرح می تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهر قزوین داشته باشد و همچنین نشاط و شادی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

برگزاری هفتمین برنامه از جنگ های بزرگ تابستانه «همسایه من» در محله مینودر قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: هفتمین برنامه از جنگ های بزرگ تابستانه «همسایه من» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در محله مینودر برگزار شد.

درافشانی بیان کرد: جنگ های بزرگ تابستانه «همسایه من» در راستای ایجاد نشاط اجتماعی به منظور ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و فرهنگ شهروندی از ۱۴ تیرماه سال جاری در محله مینودر آغاز و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

 ۲۸ تیرماه در خیابان هفت دی، خیابان ۱۳ آبان جنب مجتمع بسیجیان فاتحان فجر و ۳۰ تیرماه در خیابان شهید سرگرد صابری «بلوار آیت اله رفیعی» روبروی بوستان سلام برای شهروندان به اجرای برنامه های مفرح فرهنگی با محتوای آموزش های شهروندی برای شهروندان خواهد پرداخت.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار