رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگيری اعضای يك باند 6 نفره کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 26 July 2018

انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی در قزوین

 سرهنگ آرش مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در پي وقوع یک فقره کلاهبرداری کارت به کارت از یک شهروند به مبلغ 110 میلیون ریال موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبرداران با شگرد دادن پیامک و تماس با شخص مبنی بر اینکه شماره تلفن همراه شما طی قرعه کشی از طریق رادیو جوان برنده شده‌اید، فرد را به پای دستگاه ATM می کشانند.

وی اضافه کرد: مال باخته با راهنمایی فرد کلاهبردار و انجام عملیات بانکی جهت دریافت جایزه مبلغ 50 میلیون ریالی، به جای پرداخت جایزه با شگردهای خاصی نسبت به انتقال 110 میلیون ریال از حساب وی به حساب مورد نظرشان اقدام می‌کنند. 

مرادی بیان کرد: پس از شکایت مالباخته به پلیس آگاهی و انجام تحقيقات فنی و پليسی توسط مأموران پلیس آگاهی یکی از متهمان در استان البرز شناسایی و به مقر پلیس منتقل می‌کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک موجود به بزه انتسابی با همکاری 5 نفر در استان البرز اعتراف و با هماهنگی و نیابت قضایی اکیپی از کارگاهان زبده به استان البرز اعزام و کلیه متهمان نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پايان با اشاره به اینکه متهمان پس از تكميل شدن پرونده و ارجاع به مراجع قضائی تحویل زندان شدند، گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار