از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛
جنگ شهروندی «شهر شاداب» از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ناحیه شهری اندیشه «نجف آباد» برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 01 August 2018

جنگ شهروندی «شهر شاداب» در ناحیه شهری اندیشه برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین، جنگ شهروندی «شهر شاداب» روز چهارشنبه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ناحیه شهری اندیشه «نجف آباد» برگزار شد.

محمد درافشانی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: این جنگ های شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی؛ مرداد ماه سالجاری در ناحیه شهری اندیشه در حال برگزاری است.

وی افزود: اجرای برنامه های مفرح فرهنگی، اجرای نمایش عروسکی با محتوای آموزش های شهروندی و برپایی غرفه های آموزشی و کاردستی از جمله برنامه این جنگ شهروندی است.

درافشانی اضافه کرد:تاکنون پنج جنگ شهروندی شهر شاداب تیرماه سالجاری در نواحی منفصل و دو جنگ شهروندی «شهر شاداب» مرداد ماه در ناحیه شهری اندیشه برگزار شده است.

وی بیان کرد:امشب، ۱۰ مرداد ماه سالجاری نیز جنگ شهروندی شهر شاداب در وثوق آباد برگزار خواهد شد.

همایش ورزش صبحگاهی در بوستان کوهسار قزوین برگزار شد

همچنین به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین؛ همایش ورزش صبحگاهی با حضور پرشور شهروندان قزوینی در بوستان کوهسار قزوین برگزار شد.

محمد درافشانی در این باره ظهار کرد: سلسله برنامه های همایش ورزش صبحگاهی به منظور توسعه نشاط اجتماعی و ورزش همگانی در سطح بوستان های شهر قزوین در حال برگزاری است.

وی افزود: همایش ورزش صبحگاهی هر هفته در یک بوستان شهر قزوین در حال برگزاری است که با توجه به استقبال شهروندان از این برنامه مفرح ورزشی از شهریور ماه هر هفته در دو بوستان برگزار خواهد شد.

درافشانی بیان کرد: همایش ورزش صبحگاهی هفته آینده چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه سالجاری در بوستان هشت بهشت برگزار می شود.

پس از ورزش صبحگاهی به منظور ترغیب شهروندان به ورزش صبحگاهی به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار