در پایان ششمین اردوی آمادگی تیراندازی جانبازان و معلولین ورزشکاران فارسی در فهرست نفرات اعزامی به بازی‌های پارآسیایی قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 06 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:نورافشان رئیس هیات جانبازان و معلولان استان فارس گفت: در پایان ششمین اردوی آمادگی تیراندازی جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی و سمیرا ارم از فارس در بخش تپانچه در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پارآسیایی جاکارتا قرار گرفتند.

وی بیان کرد: عالیه محمودی، مجید فلاح اردشیر در رشته تپانچه و زهرا غلام زاده، معصومه خدابخشی و رقیه شجاعی، در رشته تفنگ، دیگر ملی پوشان ایران در مسابقات تیراندازی جاکارتا خواهند بود.

نورافشان، در خصوص تمرینات غیر متمرکز ساره جوانمردی در استان فارس افزود: عملکرد ساره جوانمردی، قهرمان پارالمپیک ریو، به گونه‌ای است که علی رغم شرایط شغلی و تغییراتی که در زندگی شخصی وی با ازدواج پیش آمد و با ادامه‌ تمرینات از راه دور و نظارت انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان بر عملکرد این ملی پوش، یقین داریم همچنان موفق خواهد بود.

ساره جوانمردی تیرانداز پرافتخار کشورمان در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی در ماده تپانچه ۵۰ متر میکس و تپانچه بادی ۱۰ موفق به کسب ۲ مدال طلا شد و نام خود را در تاریخ ورزش ایران جاودانه کرد.

۱۲ ورزشکار که پیش از این سهمیه حضور در رقابت‌های ۲۰۱۸ پاراآسیایی را کسب کرده بودند، در شش مرحله اردو‌های انتخابی جاکارتا دعوت شدند و مجموعا ۷ تیراندازی که عملکرد و رکورد بهتری داشتند برای اعزام به بازی‌های پارآسیایی انتخاب شدند.

گفتنی است، پرچمدار کاروان ورزش ایران در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ساره جوانمردی خواهد بود و در مراسم اختتامیه، این وظیفه بر عهده سمیرا ارم دیگر تیرانداز شیرازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار