با کمک‌های صدقه مردمی انجام شد؛
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در روزهای گرم سال جاری تعداد 600 دستگاه کولرآبی و 400 پنکه تولید داخلی با مشارکت خیّران از محل صدقات بین خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۶۴۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 07 August 2018

توزیع 1000 دستگاه کولر و پنکه میان نیازمندان قزوینی

به گزارش تابناک قزوین،، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه فصل جدیدی از تعامل بین این نهاد و خیران به‌منظور رفع نیازهای معیشتی محرومان قزوینی آغازشده، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد ارائه خدمات متناسب با نیاز روز مددجویان تحت حمایت است ازاین‌رو از بسترهای مختلف و توانایی‌ها اقشار مردم برای تحقق این رویکرد استفاده می‌کنیم.


مجید مؤمنی بابیان اینکه در روزهای تابستان و گرمای شدید حاکم بر جو کشور، مهم‌ترین نیاز مددجویان وسایل خنک‌کننده است، ادامه داد: در روزهای گرم سال جاری تعداد 600 دستگاه کولرآبی و 400 پنکه با تأکید بر خرید تولید داخلی خریداری‌شده و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: این طرح همانند همه طرح‌های دیگر با محوریت مناطق محروم استان در حال اجراست چراکه یکی از رویکردهای کمیته امداد اجرای برنامه‌های مختلف با برنامه‌ریزی توأم با عدالت است.

وی بیان کرد: برای خرید کولرآبی و پنکه 240 میلیون تومان هزینه شده است که این مبلغ از محل کمک مردمی صدقات بوده است.

مؤمنی با اشاره به تلاش برای روزآمدی هرچه بالاتر خدمات ابراز کرد: در حال موضوع اشتغال، فرهنگ و مسکن سه دستور کلیدی در جهت اجرای سیاست توانمندسازی است تا بتوانیم با آماده‌سازی، بستر مناسب استقلال معیشتی را برای نیازمندان فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین وصل کردن اغنیا به فقرا را هدف اصلی خدمات کمیته امداد امام (ره) دانست و افزود: در کمک به نیازمندان موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی دارای اهمیت است ولی این توجه بیش از آنکه مادی باشد بر فرهنگ‌سازی انفاق و نیکوکاری و بسط اجرای دستور الهی استوار است تا جامعه رفع فقر و محرومیت را در سایه برکت ناشی از انفاق محقق کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار