امام جمعه موقت بوشهر:
بوشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت به دنبال اجرای اهداف نظام است در همین ارتباط به جای تفرقه، حرمت شکنی و تهمت باید دولت را همراهی کرد هر چند نقد و مطالبه حق است.
کد خبر: ۶۴۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 25 August 2018

بوشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت به دنبال اجرای اهداف نظام است در همین ارتباط به جای تفرقه، حرمت شکنی و تهمت باید دولت را همراهی کرد هر چند نقد و مطالبه حق است.

 حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت افزود: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در هربخش از جامعه باید عدالت اتفاق افتد در همین ارتباط کمک به دولت و دولتمردان در انجام وظایف ضروری است.
وی یادآورشد:باتوجه به اینکه قوه مجریه بیشترین و سنگین ترین وظایف را برعهده دارد قوای مقننه و قضائیه باید بعنوان دو بال قوی این قوه را همراهی کنند.
خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر حفظ انسجام اجتماعی در جامعه اظهارداشت: مطابق قانون هریک از مسئولان وظایف مشخصی برعهده دارند و باید حدود قانونی خود را بشناسند و آن را رعایت کنند.
دشتی گفت:براساس قانون قوه قضائیه وظیفه برخورد با مفاسد، قوه مقننه وظیفه قانون گذاری و قوه مجریه وظیفه اجرای قوانین و سیاستگذاری کلی نظام برعهده رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهارداشت: برهمین اساس رهبر معظم انقلاب جایگاه نظام در مقابله با مفاسد، عدالت، مقاومت، استکبارستیزی و سایر موارد دیگر را تعیین و مسئولان باید تنها در این خصوص مجری سیاستها باشند.
دشتی ادامه داد: مسئولان نباید با اظهار نظرهای مختلف و شخصی در رابطه با سیاست های کلی نظام در نشست های عمومی منجر به تعجب مردم شوند.
وی با اشاره به دهه ولایت گفت: امروز پرچم ولایت و ولایتمداری در دست ملت ایران است و تنها راه نجات بشر از فساد تمسک به ولایت است.
دشتی بیان کرد: کسانی که مدعی هستند با علم، دانشگاه و اخلاق انسانی می شود و جامعه را هدایت کرد سخت در اشتباه هستند.
وی گفت: در همین ارتباط باید جشن های عید غدیر بعنوان یکی از مهمترین عیدهای شیعیان پرشور برگزار تا جهانیان پرچم ولایت علوی را ببینند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار