فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از کشف ۹ هزار دستگاه تلویزیون ال ای دی ولوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 25 August 2018

۹ هزار دستگاه تلویزیون ال ای دی احتکار شده در قزوین کشف و ضبط شد

به گزارش تابناک قزوین، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار کرد: بک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز کشف و ضبط شد.

سردار محمودی اظهار کرد: با توجه به اقدامات اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان البرز یک انبار احتکار لوازم خانگی را در این شهرستان شناسایی و کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان البرز با هماهنگی مقام قضائی از انبار دپوی کالای احتکار شده بازدید کردند که در بازرسی به عمل آمده، ۹ هزار دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۳ هزار دستگاه آبسردکن کشف شد.

سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیاردی برای کالای احتکار شده برآورد کردند، خاطر نشان کرد: محل دپوی کالا به دستور مقام قضائی پلمپ شده و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را از اولویت های پلیس دانست و افزود: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار