معاون عمرانی استاندار قزوین خبرداد:
معاون عمرانی استاندار قزوین در سفر به شهرستان تاکستان از اجرای 168 پروژه در 88 روستای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 27 August 2018

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخ زاد با اعلام این خبر افزود: در روستاهای دارای دهیاری تاکستان 168 پروژه در 88 روستا ی شهرستان با مبلغی بالغ بر بیش از سی و چهار میلیارد تومان در حال اجرا می باشد که حدود پانزده میلیارد آن از محل ارزش افزوده و516 میلیون تومان از بند واو تبصره 6 تامین شده است، لذا حدود 18 میلیارد تومان توسط دهیاری ها به صورت اقساطی نسبت به اجرای پروژه اقدام گردیده است.

وی اظهار کرد: بودجه مصوب شهرستان در سال 97نسبت به سال گذشته دارای 9 درصد رشد بوده است .تعداد روستاهای فاقد دهیاری این شهرتان نیز کاهش یافته است .به طوری که در سال 96 تعداد روستاهای فاقد دهیاری 23 روستا و امسال 20 روستا می باشد.

فرخ زاد ضمن اشاره به پتانسیل بالای تاکستان برای توسعه صنعت گردشگری بیان کرد: تاکستان با بیشینه حدود 7000 سال جزو قدیمی ترین شهرهای ایران و جهان است و در زمینه گردشگری مذهبی و طبیعی دارای توانهای بالقوه زیادی برای رونق صنعت گردشگری می باشد. وجود بناهای تاریخی و معماری این شهرستان شامل بناهای مذهبی، امامزاده ها و نیز قلعه های قدیمی و مکانهای طبیعی نیز شامل چشمه های ابگرم که در زمینه توریسم درمانی مفید است این شهرستان را به مکانی شاخص مبدل نموده اما هنوز آنطور که باید از این جاذبه ها بهره برداری مطلوب و در شان این شهرستان نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار