وحید گل خندان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، راهی رقابت‌های جهانی شد.
کد خبر: ۶۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 31 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های جهانی تیراندازی از ۹ تا ۲۴ شهریور ماه با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در دو گروه با ۲۹ ورزشکار راهی چانگون کره جنوبی، محل برگزاری این مسابقات شد.

وحید گل خندان تیرانداز شیرازی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور نداشت، این بار در قالب تیم ملی راهی مسابقات جهانی شده و امیدوار است سهمیه المپیک را بدست آورد.

گل خندان دوشنبه ۱۲ شهریورماه در خط استارت قرار می‌گیرد و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو با برترین تیراندازان جهان رقابت می‌کند.

گل خندان تیرانداز شیرازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شرایط آمادگی مناسبی دارم، اما صددرصد نیست، ولی برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد.

وی افزود: مهمترین حریفانی که در این مسابقات با آن‌ها به رقابت می‌پردازم از کشور‌های چین، کره، ژاپن، اکراین و هند هستند و خدا را شکر تا این لحظه میزبانی کشور کره جنوبی مناسب بوده است.

ابراهیم برخورداری، جواد فروغی، محمد احمدی، عرفان صلواتی، مینا قربانی، گلنوش سبقت الهی، آمیتیس جعفری و هانیه رستمیان دیگر نفراتی هستند که در تپانچه به مربیگری الکساندر سماکین به مسابقات جهانی کره اعزام شدند.

در این مسابقات سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تفکیک در رشته‌های تپانچه بادی مردان ۴ سهمیه، تپانچه ۲۵ متر رپید فایر مردان ۴ سهمیه و میکس تپانچه ۲ سهمیه خواهد بود.

وحید گل خندان متولد سوم تیرماه ۶۲ در شهر شیراز است و مردادماه سال ۹۶ در مسابقات جهانی دهلی، نشان برنز تپانچه مردان را برای نخستین بار برای ایران به ارمغان آورد.

این تیرانداز فارسی آبان ماه سال ۹۶ هم در رقابت‌های تیراندازی فینال فینالیست‌های جام جهانی هند هم در تپانچه ۵۰ متر مردان ششم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار