رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی ،ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی ،ورزشی شهرداری قزوین گفت: استقبال مردم قزوین و گردشگران از برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بسیار چشمگیر بوده است و همین موضوع سبب می شود که شهرداری با انگیزه بیشتری  این نوع برنامه ها را برای سال های آینده ادامه دهد.
کد خبر: ۶۴۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 01 September 2018

استقبال مردم  مردم از برنامه های فرهنگی هفته قزوین چشمگیر بوده است/ برنامه های فرهنگی با محوریت توزیع عداالت اجتماعی در نواحی منفصل شهری برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین،محمد درافشانی جمعه شب در برنامه شب‌های فیروزه‌ای که در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه نهم شهریور ماه به نام روز قزوین نامگذاری شده است، افزود: به مناسبت هفته قزوین با هدف شناساندن این شهر به گردشگران برنامه های مختلفی ترتیب داده شد ضمن اینکه شهرداری و اعضای شورای شهر در دوره پنجم با توجه به پتانسیل های این شهر روز قزوین را به هفته قزوین تغییر دادند تا برنامه های بیشتر و با نشاط تری را بتوانند برگزار کنند.

این مسئول اظهار کرد: تلاش شده تا برنامه‌های فرهنگی با محوریت توزیع عدالت اجتماعی در همه مناطق شهری قزوین به ویژه نواحی منفصل شهری که کارهای فرهنگی کمتر انجام شده، برگزار شود.

به گفته وی، استقبال مردم قزوین و گردشگران از برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بسیار چشمگیر بوده است و همین موضوع سبب می شود که شهرداری با انگیزه بیشتری  این نوع برنامه ها را برای سال های آینده ادامه دهد.

درافشانی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ایام نوروز جشنواره ملیفرهنگو سنن ایرانی را برگزار کرده که این برنامه نیز مورد استقبال شهروندان قزوینی و گردشگران قرار گرفته است.

وی در پایان از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و همچنین مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار