اخبار کوتاه ورزشی؛
ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی تیراندازی امروز در رقابتهای تیراندازی قهرمانی جهان کره جنوبی به مصاف حریفان می رود.
کد خبر: ۶۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 04 September 2018

تیرانداز قزوینی در رقابت های جهانی به مصاف حریفان می رود/مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین فراخوانده شد

به گزارش تابناک قزوین،ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی تیراندازی امروز در رقابتهای تیراندازی قهرمانی جهان کره جنوبی به مصاف حریفان می رود.

برخورداری در رشته تپانچه ۵۰ متر پا به جوخه آتش می گذارند.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی برگزار می شود.

مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین فراخوانده شد

جبرئیل عبادی مربی آبیکی به دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین اعزامی به بازی های پاراآسیایی دعوت شد.

نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان معلولان از فردا در سایت تیروکمان کارخانه الیاف واقع در شهریار آغاز می‌شود و تا ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

صدرنشینی هیئت کاراته قزوین در لیگ کاتا خردسالان دختر

رقابت های هفته دوم لیگ کاتا دختران خردسال با صدر نشینی هیئت کاراته قزوین در گروه سه به پایان رسید.

در بازی های این هفته نماینده استان برابر، شیتوریو اینوئی ها خوزستان، شهر قدس الف، هیئت کاراته استان البرز و جاناتان تهران به برتری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار