مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس برنامه سال جاری ۵۶۰ واحد مسکونی شهری برای تحویل به مددجویان استان قزوین در دست پیگیری است.
کد خبر: ۶۶۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 01 October 2018

واگذاری ۵۶۰ واحد مسکونی شهری به مددجویان کمیته امداد قزوین

به گزارش تابناک قزوین،مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین اظهار کرد: ارتقای فرهنگی مددجویان و توانمندسازی آنها با 2 بال مسکن و اشتغال پیگیری می شود.

وی افزود: براساس برنامه سال جاری 560 واحد مسکونی شهری برای تحویل به مددجویان استان قزوین در دست پیگیری است که 425 واحد ساخته و 136 واحد مسکونی خریداری خواهد شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: با همکاری سازمان نظام مهندسی، نظارت فنی برای ساخت 425 واحد مسکونی از طریق مهندسان ناظر این سازمان انجام گرفته و حتی برای خرید واحد مسکونی مددجویان هم کمیته امداد بر انجام نظارت فنی تأکید دارد.

 به گفته وی،در حال حاضر یک هزار و 530 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قزوین مستأجر بوده و از داشتن مسکن محروم هستند.

 مومنی اعلام کرد: برای تحویل 425 واحد مسکونی 22 میلیارد تومان از منابع داخلی کمیته امداد تا پایان سال اختصاص می ‌یابد در نتیجه خانوارهای نیازمند سه نفره نیازمند مسکن نخواهیم داشت.

 وی توضیح داد: در سال 96 با تلاش‌های انجام شده و کمک خیران کار تعمیر جزئی، تعمیر کلی، ساخت و خرید یک هزار 629 واحد مسکونی برای مددجویان انجام شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خدمات به مددجویان را در حوزه مسکن متنوع خواند و خاطر نشان کرد: در سال 96 در استان قزوین یک هزار و 508 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره ‌مند شده‌اند.

 وی تأکید کرد: از این تعداد 987 خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره‌ مند شده‌ اند و 521 انشعاب رایگان هم به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار شده است.

 مومنی با اشاره به مشارکت جامعه مهندسی در طرح اکرام ایتام گفت: اقشار مختلف مردم در طرح اکرام ایتام برای خدمت به فرزندان بدون سرپرست مشارکت دارند که 15 سال است که اعضای نظام مهندسی حمایت از 30 یتیم را بر عهده دارند.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هم در این دیدار اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست از این رو برای خدمت به نیازمندان و قشر محروم جامعه آماده همکاری با کمیته امداد هستیم.

 باقر جلوخانی نیارکی یادآورشد: نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با مجموعه اعضای خویش آمادگی دارد تا در حوزه امدادرسانی به مددجویان در کنار امدادگران کمیته امداد برای ارتقای نعیشت نیازمندان گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار