رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از احداث بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 28 October 2018

احداث بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوینبه گزارش تابناک قزوین،«محمود محمودی» در نشستی با تعدادی از مدیران اتحادیه های تعاون روستایی شهرستان های استان قزوین بیان کرد: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به متراژ 6 هزار مترمربع در خیابان بوعلی شرقی قزوین احداث می شود که این بازارچه بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: تمام اتحادیه ها برای عرضه محصولات کشاورزی از تولید به مصرف اعلام آمادگی کرده اند؛ اتحادیه های تعاون روستایی، کشاورزی و تولید می توانند تولیدات خود را به صورت مستقیم در این بازارچه عرضه کنند.

 وی اعلام کرد: خدمت رسانی به مردم استان قزوین ضروری است و سازمان تعاون روستایی استان به عنوان کارگزار دولت به مردم خدمت می  کند.

 محمودی هدف از راه اندازی این بازارچه را کوتاه کردن دست دلالان و واسطه های سودجو در بازار مصرف عنوان کرد و افزود: به منظور رفاه حال همشهریان مایحتاج خانوار از جمله محصولات باغی، گوشت قرمز، مرغ، برنج، تخم مرغ و غیره با قیمت تعادلی در مراکز عرضه توزیع خواهد شد.

 وی یادآور شد: نظارت، کنترل و رصد بازارچه به منظور افزایش رضایتمندی مردم به صورت مداوم توسط نمایندگان سازمان تعاون روستایی استان قزوین صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار