نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بازدید از کتابخانه امام صادق(ع) گفت: صیانت از کتاب‌های منحصر به فرد، قدیمی و میراث علمای بزرگ قزوین ضروری است.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 19 November 2018

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه بازدید از کتابخانه امام صادق (ع) قزوین در جمع کارکنان این مرکز اظهار کرد: ضروری است کتاب‌های کتابخانه را با یک کار علمی و کتاب‌شناسی محتوایی اولویت‌بندی کنیم تا اگر در یک موضوع چند جلد کتاب وجود دارد مهمترین آنها به راحتی قابل انتخاب باشد.

وی تصریح کرد: باید کتاب‌ها با دقت مورد بررسی قرار گیرند تا اگر محتوای مشابه و تکراری دارند، یکی از آنها کنار گذاشته شود. با چنین راهکارهایی هم انتخاب کتاب را راحت می‌کنیم و هم در وقت مردم صرفه‌جویی کرده‌ایم.

 امام جمعه قزوین با تأکید بر صیانت از میراث ارزشمند استان در حوزه کتاب گفت: کتاب‌های منحصر به فرد، قدیمی و میراث علمای بزرگ قزوین از منابع بسیار ارزشمند استان است که باید شناسایی شده و به کتابخانه منتقل شود تا این میراث از میان نرود.

وی بیان کرد: باید کتابخانه از نظر کتاب‌هایی که در آن وجود دارد آنقدر غنی باشد که همه کتاب‌ها از نظر محتوایی اهمیت داشته باشند و لازم است برای تحقق این هدف در خرید کتاب‌ها دقت کافی وجود داشته باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار