فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 114 فقره از باند سارقان در شهر البرز قزوین کشف ومتلاشی شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 25 December 2018

کشف ۱۱۴ فقره سرقت در شهرستان  البرز

سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفتگو با  تابناک قزوین بیان کرد: در پی وصول پرونده های متعدد سرقت داخل و باتری خودرو، سرقت درهای چدنی آب و فاضلاب در سطح شهرستان، سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوه به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان البرز حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق را حین سرقت باتری یک دستگاه خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

سردار محمودی افزود: با انتقال متهم به مقر پلیس در بازجوئی فنی ماموران و مواجه با دلایل متقن پلیس، متهم به انجام سرقت های باتری و داخل خودرو با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف نمود.

وی افزود: با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان البرز در یک عملیات منسجم و ضربتی ۲ سارق نیزتوسط ماموران دستگیر شدند.

سردار محمودی اضافه کرد: در بازجویی فنی پلیس متهمان به تعداد ۵۰ فقره سرقت در چدنی چاه آب و فاضلاب بخش محمدیه، ۴۰ فقره سرقت باتری و داخل خودرو، ۱۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره سطح شهرستان های البرز و قزوین و تعداد ۹ فقره سرقت شیرآلات در شهرستان البرز جمعا به ۱۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و متهمان که با تشکیل باند نسبت به انجام سرقت و باعث ایجاد جو نا امنی و نگرانی در شهروندان شهرستان البرز شده بودند، روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست؛ حتما به هشدار های پلیسی توجه داشته و با رعایت نکات پیشگیری از سرقت ضمن سلب فرصت جرم از مجرمان، با پلیس همکاری و مشارکت داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار