زاهدی در جمع پرستاران قزوین:
عبدالمحمد زاهدی در مراسم جشن روز پرستاربیان کرد: پرستاری شغلی سخت و در عین حال ویژه است.
کد خبر: ۷۰۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 12 January 2019
پرستاری شغلی سخت و ویژه است

به گزارش تابناک قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم جشن روز پرستار در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، پرستاری را از شغل های سخت و ویژه دانست و اظهار داشت: شاغلان در این حرفه با اینکه شبانه روز در تلاش و فعالیت هستند، اما باید به طور خاص از خانواده‌های این افراد تشکر کرد که همراه آنان در طول این مسیر سخت هستند.

استاندار قزوین به مشکلات این قشر اشاره کرد و برای راهکار این مشکلات بیان کرد: حل مشکلات جامعه پرستاران در گرو اجرای قانون است و هم افزایی مدیران دستگاه ها به این امر کمک می کند.

زاهدی یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه های زیرمجموعه آن با اعلام آمادگی های لازم درصدد رفع مشکلات صنف پرستاران برآمده اند.

وی اظهار داشت: حل مشکلات بیمه و مطالبات پرستاران تنها در گرو اجرای قانون است و رییس کمیسیون اصل 90 نیز پیگیر این موضوع هستند.

استاندار قزوین اذعان کرد: برای برخی موارد لازم است که سازمان برنامه و بودجه با همکاری تامین اجتماعی ضمن شناسایی مشکلات موجود، درصدد رفع آنها برآیند.

زاهدی در خلال اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکلات پرستاران، افزود: خوشبختانه برای پاسخ مناسب به مطالبات صنفی پرستاران، با وجود هم افزایی و اراده جمعی موجود، پیگیر رفع معضلات یاد شده هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار