استاندار قزوین:
استاندار قزوین بیان کرد: طرح های عمران شهری، ایجاد کمربندی و پل ها در سطح شهر قزوین باید با حفظ باغستان و محیط زیست و بدون قطع حتی یک درخت انجام شود.
کد خبر: ۷۰۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 13 January 2019

 Ø·Ø±Ø­ های عمران شهری بدون آسیب زدن به محیط زیست اجرا شود

 

به گزارش تابناک قزوین، جلسه کارگروه عمران شهری روز یکشنبه با حضور استاندار، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در استانداری برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این جلسه اظهار داشت: اجرای طرح های عمرانی در داخل شهر اهمیت دارد اما باید حفظ محیط زیست و باغستان ها در اولویت طرح های کارشناسان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز در داخل شهر ضروری است اما شاید نتوانیم بسرعت همه این نقاط را اصلاح کنیم اما برای کاهش خسارت و سوانح باید طرح های دیگری را جایگزین کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: باید ورودی و خروجی در مسیر کمربندی نسیم شمال که عرض کمی دارد، اصلاح شود و با نصب علائم و دوربین برای تردد مردم ایمن شود.

این مقام مسئول یادآورشد: ایمن سازی مسیر نسیم شمال با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی باید بسرعت انجام شود و برای ادامه کار هم طرح مناسبی ارائه شود.

 

زاهدی عنوان کرد: با توجه به تردد سنگین این مسیر و ضرورت حفظ و بازسازی راه باید روکش آسفالت جدید و زیرسازی مناسبی در مسیر نسیم شمال صورت پذیرد و به گونه ای حرکت کنیم که حتی یک درخت قطع نشود.

وی تصریح کرد: برای احداث پارکینگ و توقفگاه در مسیر و نصب روشنایی هم اقدام شود تا در این محدوده سانحه نداشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار