مسئول دفتر شورای سیاستگذاری امام جمعه استان قزوین:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری امام جمعه استان قزوین طی بیانیه ای اعلام کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان ، مردم باید هوشیاری، بصیرت و اتحاد لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 15 January 2019

 

 Ù‡ÙˆØ´ÛŒØ§Ø±ÛŒ و اتحاد مردم عامل مقابله با تهدیدات دشمنان است

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز سه شنبه در جمع مردم شهر آبگرم که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و ابراز داشت: هفته آینده شاهد فرارسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س) است که حفظ حرمت این ایام برای تمامی علاقمندان به آن حضرت امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به موضوعات سیاسی روز و فتنه سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری مدتی قبل مطرح شد، افزود: دانشمندان آمریکایی از سال های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد و هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی ۳۰ ساله بود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: در این پروژه در بازه های زمانی مختلف طرح های متفاوتی از جمله وقایع کوی دانشگاه در سال ۷۸، فتنه ۸۸ و غیره را اجرا کرده و به دنبال تضعیف نظام بودند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم آنها که می توان گفت جزو آخرین مراحل این پروژه محسوب می شود موضوع فتنه سال ۹۸ است، افزود: تمامی این مراحل و برنامه ها تحت عنوان پروژه ۲۰۲۰ مطرح شده و دشمنان از سال های گذشته به دنبال اجرای مطلوب این پروژه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان و در راس آنها دولت آمریکا با اجرای این پروژه به دنبال ضربه زدن به حوزه های سیاسی امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند و برای به تحقق رسیدن این پروژه برنامه های مختلفی را اجرایی کرده اند.

فاطمی نسب عنوان کرد: در تمامی این سال ها مقام معظم رهبری با نگاه دوراندیشانه خود راه اصلی را به مردم ایران نشان داده و در فتنه های قبلی نتواستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه ای اساسی وارد کنند و با همکاری و بصیرت مردم برنامه های آنها با شکست همراه شده است.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری هشدارهای خود را درباره اتفاق سال ۹۸ هم داده اند و برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اتحاد مردم هستیم تا بدین وسیله بازهم نقشه های شوم دشمنان با شکست روبه رو شود.

وی یادآور شد: با وجود اینکه شاهد شکل گیری دو مرحله از پروژه ۲۰۲۰ در ایران بوده ایم ولی متاسفانه گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی از مسئولان نسبت به آن اهتمام ویژه را ندارند و برخی دیگر هم به صورت خواسته یا ناخواسته اقداماتی را در راستای عملیاتی کردن آن قدم برمی دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار