مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:
جهانگیری بیان کرد: تابلوهای LED مورد نیاز برای گذرگاه های عرضی تازه احداث شده در سطح شهر به منظور ساماندهی تردد عابران و کاهش آمار تصادفات خریداری و نصب می شود.
کد خبر: ۷۰۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 24 January 2019

در گذرگاه های عرضی تازه تاسیس تابلوی عابرپیاده LED نصب می‌شود

به گزارش تابناک قزوین سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: به منظور تجهیز گذرگاهای عرضی عابرپیاده تازه تاسیس در محدوده کانون معلولین توانا و ورزشگاه الغدیر، برنامه ریزی های لازم برای خرید 6 عدد تابلوی LED انجام شده است.

جهانگیری افزود: با خریداری این تابلوها و نصب در محل های مذکور ساماندهی لازم برای تردد عابران پیاده به صورت منظم و بر اساس قوانین ترافیکی در محدوده های ذکر شده صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت کلیدی تردد از عرض عابر پیاده در کاهش آمار تصادفات بین خودروها و عابران پیاده دارد، بنابراین شهروندان باید به این مهم توجه داشته باشند که هنگام عبور از عرض معابر از پل های هوایی و یا محل های خط کشی شده تردد کنند.

وی یادآور شد: معابر سطح شهر توسط کارشناسان سازمان مورد بررسی قرار می گیرد تا نسبت به ایجاد گذرعرضی عابرپیاده در نقاط مختلف سطح شهر اقدام شود و ایمنی شهروندان عزیز هنگام تردد از عرض معابر تامین شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار