رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: توزیع میوه نوروزی به کاهش قیمت میوه در بازار کمک شایانی کرد و باعث کاهش قیمت‌ها در بازار شد.
کد خبر: ۷۳۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 01 April 2019

عبدالرضا جمالی‌پور با اشاره به توزیع میوه نوروزی اظهار کرد: توزیع میوه‌های نوروزی از روز 26 اسفندماه در شهرستان اهواز آغاز شد و تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توزیع مطلوب میوه نوروزی در بازار افزود: بیش از 90درصد از میوه‌ها به صورت واقعی به دست مردم و مصرف کنندگان رسید و از این نظر در مقایسه با سال‌های گذشته توزیع بسیار خوب و مطلوب بود.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: با نظارتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتحادیه میوه و تره‌بار و همچنین سازمان جهاد کشاورزی در بحث توزیع میوه در سراسر شهرستان اهواز داشتند، خوشبختانه شاهد توزیع بسیار مناسب میوه نوروزی در بازار بودیم.

جمالی پور ادامه داد: با توجه به اینکه پیش از اجرای طرح توزیع میوه نوروزی قیمت میوه در بازار بالا بود مردم رغبت و توان چندانی برای خرید میوه نداشتند اما توزیع میوه نوروزی به کاهش قیمت میوه در بازار کمک شایانی کرد و باعث کاهش قیمت‌ها در بازار شد.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده انتظار داریم سهمیه استان در بحث میوه نوروزی افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل صادراتی که در بحث میوه وجود داشت، شاهد اندک کمبودهایی در بحث میوه نوروزی بودیم اما خوشبختانه با توقف صادرات شرایط به حالت عادی بازگشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار